Implementace a poradenství OCR, DMS a ERP

informační technologie a digitalizace dokumentů

Implementace a poradenství OCR, DMS a ERP

Máte potíže se stávajícím systémem nebo uvažujete o jeho pořízení? Rádi vám pomůžeme s implementací těchto systémů a poskytneme potřebné poradenství.

Informační systémy jsou dnes už nezbytné pro chod každé moderní firmy. Naši konzultanti zanalyzují potřeby vaší firmy, postarají se o implementaci systému, případně změny stávajícího tak, aby vám co nejvíce vyhovoval, a samozřejmě o potřebné proškolení všech uživatelů, kteří budou následně systém užívat.

Poskytujeme zejména implementaci produktů DOCU-X a to systém DOCU-X OCR pro optické rozpoznávání znaků (automatické čtení dat) a systém DOCU-X DMS, určený pro správu dat a řízený oběh firemní dokumentace.

 

OCR automatické vytěžování dat implementace poradenství

DOCU-X OCR

Technologie OCR, neboli optické rozpoznávání znaků, slouží k automatickému vytěžování informací z naskenovaných či elektronických dokumentů a je hojně využívána firmami, které operují s velkým množstvím dokumentace. OCR přepisuje a kontroluje (validuje) veškerá vytěžená i zadaná data, hlásí a opravuje případné chyby, nebo chybějící údaje doplňuje. Počet vstupů, tedy cest, kudy plynou dokumenty do systému (scanner, e-mail atd.) i uživatelů softwaru je neomezený počet.

Pracujeme s technologií DOCU-X OCR, zanalyzujeme, zda vám technologie pomůže ve vašem podnikání, zajistíme kompletní implementaci, propojíme OCR s vaším informačním systémem a proškolíme budoucí uživatele. Využíváním této technologie minimalizujete nutnost ručního přepisování dat a získáte obrovské časové i finanční úspory.

správa dat document management systém DMS ERP OCR implementace poradenství

DOCU-X DMS

Počítačový systém DMS je určený ke správě a řízení oběhu elektronických dokumentů, ať už ve formátu Wordu, PDF, Excelu, e-mailu, MP3 a dalších. Dokumenty jsou přehledně uloženy a zálohovány na jednom místě. Inteligentní vyhledávání dokumentů v systému se řídí dle vámi nastavených kritérií a šetří čas vám i vašim zaměstnancům, samozřejmě můžete vyhledávat I fulltextem. Jeho ovládání je intuitivní a může být propojen s dalšími firemními systémy, které vlastníte (Helios, Pohoda aj.). Centrální uložení dokumentů usnadňuje pracovní/podnikový proces ve vaší firmě (tzv. workflow), například za vás zprocesuje schválení faktury a přípravu k zaúčtování, ale i poskytnutí potřebné dokumentace vašim partnerům po udělení přístupových práv. 

Pracujeme s technologií DOCU-X DMS, zanalyzujeme, zda vám technologie pomůže ve vašem podnikání, zajistíme kompletní implementaci, propojíme DMS s vaším informačním systémem a proškolíme budoucí uživatele.

implementace poradenství informační technologie DMS OCR ERP IT infrastruktura optimalizace procesů digitalizace dokumentů vytěžování dat

ERP systémy

Informační systémy určený zejména pro malé a střední firmy

  • Helios Orange – modulární informační a ekonomický systém, nástroj pro řízení firem a automatizování rutinních operací.
správa dat document management systém DMS ERP OCR implementace poradenství

Co ještě umíme

Chcete zkvalitnit vaše firemní procesy a ušetřit si zbytečnou práci? Ukážeme vám, jak vést firmu co nejefektivněji a odstranit spoustu problémů.

Nevyhovuje vám současná situace, uvažujete o pořízení nového hardwaru nebo potřebujete, aby se vám někdo kompletně postaral o vaší infrastrukturu? Vše pro vás rádi zařídíme.